Τσάκου-Κονβερτίνο Τότα
tsakou_tota.jpg

Η Τότα Τσάκου-Κονβερτίνο γεννήθηκε στον Ορχομενό Βοιωτίας από τον Γεώργιο και την Ελένη Τσάκου. Έζησε στον Ορχομενό τα παιδικά της χρόνια και δέθηκε με τον τόπο και τους ανθρώπους τουμε μια ιδιαίτερη σχέση. Σπούδασε στην Ελλάδα και την Ιταλία. Έζησε για πολλά χρόνια έξω από τηνΕλλάδα χωρίς αυτό να μειώσει την αγάπη και την αφοσίωσή της στον τόπο που γεννήθηκε. Στην Ιταλία γνώρισε το σύζυγό της Gino Convertino γεννημένο στον Τάραντα, που μολονότι χημικός, είχε μια ευρύτατη κλασική παιδεία και βαθιά αγάπη για την αρχαία Ελλάδα. Αυτό τη βοήθησε αφάνταστα στο πάθος της για τη μελέτη και την ώθησε να ασχοληθεί σοβαρά με την έρευνα γύρω από την ιστορία και τη μυθολογία της Βοιωτίας. Έζησαν για 14 χρόνια στην Βραζιλία από όπου εμπνεύστηκε το μυθιστόρημα "ΟΤΑΝ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΙ ΚΑΡΔΙΕΣ" που τιμήθηκε με το πρώτο βραβείο μυθιστορήματος "Μάρκος Αυγέρης" της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών. Έχει βραβευτεί επίσης από το Βυζαντινό Ινστιτούτο της Αστόρια της Αμερικής για ένα άρθρο της σχετικά με το Μοναστήρι της Παναγίας της Σκριπούς. Σήμερα μοιράζει το χρόνο της ανάμεσα στον Ορχομενό και την Αθήνα και εργάζεται σαν μεταφράστρια-συγγραφέας. Είναι μέλος της Εταιρείας Ελλήνων Λογοτεχνών.

Το έργο της συνολικά:

45 βιβλία μεταφρασμένα από τα Ιταλικά στα Ελληνικάκαι αντίστροφα.

Έχει μεταφράσει τους καλύτερους σύγχρονους συγγραφείς της Ιταλίας, όπως: Stefano Benni, Antonio Tabucchi, Gianni Riotta, Alberto Bevilacqua, Francesco Alberoni, Umberto Ecco, Pia Pera, Luigi Malerba, Claudio Piersanti.

Θρησκευτικά Φιλοσοφικά: Papa Giovanni Paolo II, Pedro Poveda, Gianna Beretta Molla, και άλλους.

Όλα τα είδη του λογοτεχνικού λόγου. Βραβευμένα μυθιστορήματα, διηγήματα, ποίηση, παιδικά, ιστορικά.

Επίσης έχει μεταφράσει πολλά παιδικά βιβλία για διάφορους Ελληνικούς εκδοτικούς οίκους.

Συνεργάζεται με τα περιοδικά "Ιστορικά Θέματα" και "Ελληνική Αγωγή" καθώς και με την εφημερίδα "Σκέπη Ορχομενίων". Άρθρα σε περιοδικά και εφημερίδες.

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License