Ρόδη Μάρω
rodi-maro.jpg

Η Μάρω Ρόδη είναι αρχιτέκτονας.

Γεννήθηκε στον Ορχομενό και είναι κόρη του Αριστοτέλη και της Ελένης. Σπούδασε στο Λονδίνο και γνωρίζει άριστα αγγλικά και γαλλικά.

Είναι εγγεγραμμένη στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας (ΤΕΕ) και στο Σύλλογο Αρχιτεκτόνων (ΣΑΔΑΣ) και διατηρεί μελετητικό γραφείο στην Αθήνα και Λιβαδειά από το 2003.

Διατηρεί το ιστολόγιο (http://www.mrodi.blogspot.gr/) όπου αναρτά τις εργασίες της τουλάχιστον μια φορά το μήνα.

Με αρχή το 2012 και την Καλοκαιρινή Εκστρατεία της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας Future Library « Διαδρομές με πυξίδα την βιβλιοθήκη» συνεργάζεται με την Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς ως εμψυχώτρια σε δράσεις όπως "Το Κουτί…με τις Ιστορίες", αλλά και τις δράσεις "Αποκριάτικες Μάσκες εμπνευσμένες από Λογοτεχνικούς Ήρωες", "Γνωριμία με τον Κυκλαδικό Πολιτισμό" κ.α.

Το 2013, στο πλαίσιο της Καλοκαιρινής Εκστρατείας της Future Library «Στις βιβλιοθήκες, ο κόσμος είναι πολύχρωμος», υλοποίησε ως εξωτερική συνεργάτης σε 11 βιβλιοθήκες της Περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας τις δράσεις " Πολύ Χρώμα, Λίγο Κόστος" και "Τοιχογραφία/Καλλιγραφία".

Το 2013 επίσης συμμετείχε στον Μαραθώνιο Δημιουργικότητας 6-7/12/2013 που πραγματοποιήθηκε στην Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς με την δράση SKETCH IT UP: ΣΧΗΜΑΤΑ με όραμα, ψυχική ανάταση και χρήσεις = Αρχιτεκτονική.

Στις 5/02/2014 πραγματοποίησε στο Media Lab της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς την ομιλία – παρουσίαση με τίτλο ΥΠΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ, Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO, Η Μονή Οσίου Λουκά του Στειριώτη.

Στις 17 και 24/05/2014 πραγματοποίησε στο Media Lab της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «ΜΟΥΣΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ, Σχεδιασμός εσωτερικού χώρου για εφήβους (12 -18 ετών) με θέμα το έργο ελλήνων και ξένων συνθετών από την βάση δεδομένων της Μεγάλης Μουσικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος Λίλιαν Βουδούρη».

Στις 21/06/2014, στο πλαίσιο της Καλοκαιρινής Εκστρατείας της Future Library «Ότι και αν σκέφτεσαι, σκέψου το αντίθετο» πραγματοποίησε την δράση «ΗΜΕΡΑ και ΝΥΧΤΑ, μελετάω την πολιτιστική μου κληρονομιά - Ελεύθερο Σχέδιο σε λευκό και μαύρο χαρτί με θέμα το μεσαιωνικό κάστρο της Λιβαδειάς».

Από το 2014 είναι εκλεγμένο μέλος του Δ.Σ. του πολιτιστικού συλλόγου «Οι Φίλοι της Βιβλιοθήκης Λιβαδειάς».

Επικοινωνία

Email: moc.liamg|krow.idorm#moc.liamg|krow.idorm

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License