Μωραΐτης Δαμιανός
moraitis-makis.jpg

O Δαμιανός Μωραΐτης γεννήθηκε το 1952 στη Λιβαδειά, όπου και κατοικεί αδιαλείπτως, με δυο μικρά διαλείμματα, από το 1970 έως το 1975 όπου σπούδασε τα Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, και από το 1977 έως το 1979 όπου έκανε την στρατιωτική του θητεία.

Είναι καθηγητής Μαθηματικών και δίδαξε στα δημόσια σχολεία της περιοχής για 30 χρόνια.

Ασχολείται συστηματικά με τη φωτογραφία από το 1980.

Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια καλλιτεχνικής φωτογραφίας, όπως και σεμινάριο κριτικής και επιλογής φωτογραφιών, με τους Πλάτωνα Ριβέλλη, Χρήστο Κοψαχείλη. Το 1991 παρακολούθησε τα επιμορφωτικά σεμινάρια που διοργάνωσε η Γενική Γραμματεία Λαϊκής Επιμόρφωσης (ΓΓΛΕ) με τον Πλάτωνα Ριβέλλη.

  • Tο έτος 1991−1992 δίδαξε για πρώτη φορά φωτογραφία σε τμήμα φωτογραφίας της ΝΕΛΕ.
  • Έχει διδάξει φωτογραφία σε μαθητές Γυμνασίου στα πλαίσια Πολιτιστικών Προγραμμάτων.
  • Την χρονιά 2012-2013 δίδαξε φωτογραφία στο τμήμα των νέων της Φωτογραφικής Λέσχης Λιβαδειάς.
  • Την χρονιά 2013-2014 διδάσκει φωτογραφία στο σωματείο «Ελείτροχος Σύλλογος Φωτογραφίας και Καλλιτεχνικής έκφρασης Θήβας».
  • Το 2014 διδάσκει φωτογραφία στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς

Εξωτερικοί σύνδεσμοι

Δ. Μ. Φωτογραφές

Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License